Audyt Digital Media-Mix
Audyt Digital Media-Mix

Audyt Digital Media-Mix to przegląd i weryfikacja mediów reklamowych użytych w kampanii reklamowej. Prowadzony jest z użyciem danych analityki internetowej i często wiąże się z Audytem instalacji i konfiguracji Google Analtytics oraz szkoleniem z Google Analytics. Audyt ten weryfikuje, czy cały budżet reklamowy jest efektywnie realizowany i prowadzi do osiągania wyznaczonych celów. Przy zakupie mediów digital znacznie ważniejsze jest to jak efektywnie realizowany jest budżet reklamowy i jaki jest koszt doprowadzenia do transakcji sprzedaży lub innej interakcji z witryną, aniżeli jaki jest koszt zakupu mediów (CPC, CPM). Tani zakup kliknięć nie gwarantuje sukcesu, a zakup wyświetleń tym bardziej, dlatego potrzebna jest znacznie dokładniejsza analiza.
Audyt Digital Media-Mix można nam zlecić do wykonania lub przyjść na szkolenie „Audyt Digital Media-Mix” i wykonać samodzielnie.