AUDYTY MEDIOWE
AUDYTY MEDIOWE

Programmatic Buying

Audyt mediowy digital polega na weryfikacji, czy budżet reklamowy jest efektywnie realizowany i prowadzi do osiągania wyznaczonych celów. Znacznie ważniejsze jest to jak efektywnie realizowany jest budżet reklamowy i jaki jest koszt doprowadzenia do transakcji sprzedaży lub innej interakcji z witryną, aniżeli jaki jest koszt zakupu mediów. Tani zakup kliknięć nie gwarantuje sukcesu, a zakup wyświetleń tym bardziej.
Audyt Digital Media-Mix polega na weryfikacji media planu i zastosowanych form reklamy na podstawie pomiaru efektywności w Google Analytics.
Audyt AdWords polega na weryfikacji kilkudziesięciu najważniejszych elementów kampanii reklamowej i wskazaniu obszarów do poprawy oraz estymacji o ile może wzrosnąć sprzedaż lub liczba konwersji po optymalizacji.

Audyty Digital Media-Mix oraz Audyt AdWords pozwalają zweryfikować czy Twoja kampania prowadzona jest w sposób optymalny i nie marnuje budżetu reklamowego.