OPTYMALIZACJA ROI
OPTYMALIZACJA ROI

Programmatic Buying

Wszyscy wiemy, że mimo starań człowiek czasem popełnia błędy. W biznesie jednak, gdy nasz przekaz reklamowy dociera do klientów, nie ma miejsca na pomyłki. Liczy się każda sekunda i każda złotówka, za którą można kupić reklamę, która napędzi nam sprzedaż lub przepadnie i nie będziemy mieli z niej zwrotu.

Aby w możliwie największym stopniu wyeliminować czynnik ludzki w prowadzeniu wyliczeń i planowaniu optymalnych stawek kampanii, stworzyliśmy autorski system do optymalizacji kampanii SEM. Dzięki niemu jesteśmy w stanie prowadzić kampanie o wiele skuteczniej i szybciej, eliminując przy tym ryzyko ludzkiego błędu. To algorytmy Portfolio-Based, używane również w systemach na nowojorskiej giełdzie, planują za nas, jakie stawki licytować i jakie reklamy kupować, żeby przy danym budżecie zwrot z reklamy był jak największy.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym autorskim narzędziem AdMotiv oraz jego funkcjonalnościami.

Podążamy za najnowszymi trendami reklamy w Internecie i oferujemy programmatic buying, czyli prowadzenie i optymalizowanie kampanii poprzez algorytmy pracujące według metody portfolio.