Audyt AdWords
Audyt AdWords

Audyt AdWords polega na weryfikacji kilkudziesięciu najważniejszych elementów kampanii reklamowej i wskazaniu obszarów do poprawy oraz estymacji o ile może wzrosnąć sprzedaż lub liczba konwersji po optymalizacji. Obejmuje on słowa kluczowe oraz inne metody kierowania reklam, teksty i formaty reklam, sposób prowadzenia licytacji i pozostałe elementy mające wpływ na efektywność kampanii. Audyt AdWords można nam zlecić do wykonania lub przyjść na szkolenie „Audyt AdWords” i wykonać samodzielnie.

Prowadząc kampanie dla wymagających marek nauczyliśmy się, w jaki sposób należy eliminować najczęściej występujące i kluczowe dla wyników kampanii błędy w jej budowie i ustawieniach. Audyt prowadzimy z wykorzystaniem naszego autorskiego narzędzia AdMotiv, które skanuje wszystkie elementy kampanii i wykonuje w ciągu zaledwie niecałej minuty pracę, która doświadczonemu specjaliście zajęłaby kilka dni. Daje nam to pewność, że żaden błąd w kampanii nie umknie naszej uwadze.

Audyt kampanii AdWords jest szczegółowym raportem wskazującym potencjał poprawy kampanii, czyli estymację  możliwego zwiększenia liczby kliknięć i/lub konwersji z tego samego budżetu lub wskazania do obniżenia budżetu przy realizacji tej samej liczby kliknięć i konwersji.

Korzyści z uruchomienia usługi:

• Audyt da odpowiedź na pytanie, dlaczego kampania nie przynosi oczekiwanych efektów i co należy w niej poprawić, aby inwestycja w reklamę internetową przyniosła zwrot.
• W czasie audytu sprawdzimy, czy budżet kampanii jest w pełni wykorzystywany, tj. czy wszystkie wydatki są uzasadnione i służą celom wyznaczonym dla kampanii.
• Odpowiemy na pytanie, czy i w jaki sposób należy poprawić sposób prowadzenia kampanii tak, aby mieć pewność, że jest zarządzana w optymalny sposób.