MARKETING W WYSZUKIWARKACH, RAPORT 2014
27 luty 2014 | źródło: Interaktywnie.com

Ożywienie na rynku i większa skłonność do inwestycji firm powinna przełożyć się w tym roku na wzrosty w sektorze SEM.
Czytaj więcej

PODSUMOWANIE KONFERENCJI GOOGLE ANALYTICS CEE SUMMIT 2013
29 października 2013 | źródło: Marketing przy Kawie
marketingPrzyKawie

Tegoroczna edycja Google Analytics CEE Summit 2013 przebiegła znakomicie.
Czytaj więcej

WZROST ZNACZENIA ANALITYKI INTERNETOWEJ
15 stycznia 2013 | źródło: Marketing przy Kawie
marketingPrzyKawie

Prognozy na bieżący rok, oparte na doświadczeniach agencji SEM oraz informacjach uzyskanych podczas konferencji Google Analytics Summit.
Czytaj więcej

POLSKIE SEM/SEO: JAKI BYŁ 2012 ROK? CO W 2013?
11 grudnia 2012 | Źródło: WitrtualneMedia.pl
002_wirtualne_media

Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji.
Czytaj więcej

SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS: POZIOM PODSTAWOWY I ŚREDNIOZAAWANSOWANY
30 września 2011 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Marketing Online zaprasza na kompleksowe szkolenie z Google Analytics. Skierowane jest ono do osób odpowiedzialnych za działania promocyjne w Internecie, które chcą uzyskiwać lepsze efekty z prowadzonych kampanii.
Czytaj więcej

TAJNIKI SKUTECZNEJ REKLAMY W INTERNECIE
11 marca 2011 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Spośród całej gamy metod promocji reklama w wyszukiwarkach jest najbardziej mierzalna, łatwa w monitorowaniu i efektywna, gdyż trafia do Internauty z informacją dokładnie taką, jakiej szukał i pożądał. Jak wykorzystać wyszukiwarkę do promocji firmy? Jak rozpocząć i monitorować kampanię?Czytaj więcej

SEM I SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
11 lutego 2011 | Źródło: Newsline (newsline.pl)

Marketing Online, jeden z liderów branży SEM, zaprasza na cykl szkoleń Skuteczna Reklama w Internecie. Składa się z sześciu szkoleń odbycie, których gwarantuje profesjonalną wiedzę i umiejętności w prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie?Czytaj więcej

 

SZKOLENIE SEM I SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
18 stycznia 2011 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

28 stycznia w Warszawie odbędzie się szkolenie „SEM i skuteczna reklama w Internecie” organizowane przez Marketing Online. Szkolenie wprowadza do zagadnień promocji w Internecie. Prezentuje najważniejsze aspekty prowadzenia w wyszukiwarkach skutecznych kampanii reklamowych, które generują wzrost sprzedaży i świadomości marki. Zapoznaje z narzędziami do analityki i optymalizacji kampanii oraz programami partnerskimi. Przygotowuje uczestników do wyboru agencji interaktywnej oraz zarządzania i kontrolowania zleconych kampanii. Daje również wiedzę potrzebną do samodzielnego rozpoczęcia działań promocyjnych w Internecie. Czytaj więcej

 

SZKOLENIA Z ZAKRESU SKUTECZNEJ REKLAMY W INTERNECIE
13 stycznia 2011 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Marketing Online, tegoroczny laureat Mixx Awards, zaprasza ponownie na cykl szkoleń „Skuteczna reklama w Internecie”. To wyjątkowy w Polsce kurs z zakresu search engine marketingu. Składa się z ośmiu szkoleń dotyczących różnych form reklamy internetowej. Ukończenie całego cyklu szkoleń gwarantuje profesjonalną wiedzę i umiejętności w prowadzeniu efektywnych kampanii promocyjnych w Internecie. Czytaj więcej

 

217 MLN ZŁ NA SEM. RAPORT INTERAKTYWNIE.COM
22 grudnia 2010 | Źródło: Interaktywnie.com

Reklamę w wyszukiwarkach można dziś śmiało określić mianem koła zamachowego całej internetowej branży reklamowej w Polsce. W pierwszym półroczu 2010 na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych. Czytaj więcej

 

SZKOLENIE „POZYCJONOWANIE STRON WWW. POZNAJ STRATEGIĘ SKUTECZNEJ PROMOCJI W INTERNECIE”
29 listopada 2010 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Marketing Online zaprasza na szkolenia z zakresu reklamy w wyszukiwarkach oraz zaawansowanych metod prowadzenia i optymalizacji kampanii. Czytaj więcej

 

MIXX AWARDS 2010 W KATEGORII MARKETING WYSZUKIWAREK DLA MARKETING ONLINE
4 listopada 2010 | Źródło:

Marketing Online został zwycięzcą konkursu Mixx Awards 2010! Projekt Kampanii SEM realizowanej dla Allianz Direct okazał się najlepszy w kategorii „Marketing w wyszukiwarkach”. O nagrodzie napisali:
IAB Polska
Interaktywnie
Wirtualne Media
Marketing przy Kawie
InternetStandard
Media2

SAM EFEKT ODPOWIE
Październik 2010 | Źródło: Magazyn Press (press.pl)

Zaletą pozycjonowania witryny w wynikach wyszukiwania jest to, że jego efekty utrzymują się długo po zakończeniu działań. Czytaj więcej

 

MARKETING ONLINE NA KONFERENCJI GOOGLE W KALIFORNII
10 września 2010 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

W najbliższy wtorek 14 września w Google Campus w Mountain View (Kalifornia) rozpoczyna się coroczne spotkanie Partnerów Google. Specjaliści z całego świata przez trzy dni rozmawiać będą o trendach i przyszłości reklamy w wyszukiwarce. Czytaj więcej

 

PODSTAWY SEARCH ENGINE MARKETINGU – SZKOLENIE W MARKETING ONLINE
16 sierpnia 2010 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Marketing Online organizuje 20 sierpnia w Katowicach szkolenie z podstaw Search Engine Marketingu. Jest to pierwsze z cyklu szkoleń na temat skutecznej reklamy w Internecie. Czytaj więcej

 

ŁUKASZ KALBARCZYK I PIOTR STANEK W MARKETING ONLINE
11 lutego 2010 | Źródło: WitrtualneMedia.pl
002_wirtualne_media

Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek rozpoczęli pracę w agencji Marketing Online. Kalbarczyk objął stanowisko doradcy klienta ds. narketingu w internecie, a Stanek – asystenta SEO.
Czytaj więcej

 

NOWE OSOBY W MARKETING ONLINE
10 lutego 2010 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Do zespołu agencji Marketing Online dołączyły dwie nowe osoby – Łukasz Kalbarczyk i Piotr Stanek. Czytaj więcej

 

KAMPANIA DLA SIECI WYPOŻYCZALNI SAMOCHODÓW EUROPCAR
28 stycznia 2010 | Źródło: EPR (epr.pl)

Ruszyła nowa, internetowa kampania dla sieci wypożyczalni samochodów Europcar, przygotowana i prowadzona przez agencję SEM – Marketing Online. Czytaj więcej

 

MARKETING ONLINE DLA EUROPCAR, GRUPY PRACUJ I ALLIANZ
27 stycznia 2010 | Źródło: Wirtualne Media (wirtualnemedia.pl)

Ruszyła nowa, internetowa kampania dla sieci wypożyczalni samochodów Europcar, przygotowana i prowadzona przez agencję SEM – Marketing Online. Czytaj więcej

 

MARKETING ONLINE UZYSKAŁ TYTUŁ GOOGLE QUALIFIED COMPANY
19 listopada 2008 | Źródło: Marketing przy Kawie (marketing-news.pl)
marketingPrzyKawie

Aby uzyskać tytuł Google Qualified Company firma musi zatrudniać minimum 2 osoby posiadające certyfikat Google Qualified Individual oraz zarządzać kampaniami AdWords o dużych budżetach. Czytaj więcej